Cat valoreaza blogul meu

luni, 11 iunie 2012
Well...Cati dintre voi nu v-ati pus intrebare: Oare cat valoreaza site-ul meu? Evaluarea unui site se face in functie de o multime de date, ca de exemplu: Page Rank-ul pagini web, numarul de vizitatori unici pe zi, pe saptamana, pe luna, calitatea arcticolelor/subiectelor de pe site, design, vizitatorilor, numele domeniului web,etc...Sunt o multime de algoritmi care stau la baza calcularii/evaluarii valorii unui site web - in cazul nostru, al bloggerilor, valorea unui blog.
Exista insa si catea site-uri unde, daca vreti sa va "distrati" puteti afla valoarea aproximativa a site-ului vostru....Am facut si eu niste teste si iata valorile pe care le-am obitinut pentru www.Tazu-Blog.BlogSpot.Com

1. www.tazu-blog.blogspot.com evaluat pe Stimator.com = 67 $
2. www.tazu-blog.blogspot.com evaluat pe SiteValueChech.Com =  710 $
3. www.tazu-blog.blogspot.com evaluat pe WebWorth.Info =  40 $
4. www.tazu-blog.blogspot.com evaluat pe GetWebsiteValue.Com = 20 $

Cifrele nu sunt foarte mari deocamdata deoarece este nou deschis blog-ul dar cu timpul sper ca va creste mai mult preturile cat si viziatori.

1 comentarii:

Anonim at: 11 iunie 2012 la 08:21 spunea...

Sumele sunt foarte bune pentru inceput, daca te vei tine de treaba o sa ai succes.

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }