Vand Placa Video Sapphire

luni, 11 iunie 2012
O data cu schimbarile din viata mea am decis sa schimb si unitatea de la PC si cu aceste schimbari am ramas si cu vechea unitate asa ca decat sa o tin degeaba prin casa sau mai stiu eu ce, am decis sa incep a vine diverse piese din el. Si pentru inceput vreau sa prezint un model de Placa Video de la firma Sapphire, o firma foarte buna in materie de IT. Probleme cu aceata placa va asigur ca nu exista, am folosit cam 2 ani de zile fara vreo problema tehnica sau blocari ale jocurilor video pe care le jucam.
Modelul placi video este R9550 256M DDR AGP VGA/TVO/DVI-I este foarte usor de gasit pe internet si nu necisita un consum foarte mare.
De aceea cei ce vor sa achizitioneze aceasta placa pot gasi foarte rapid detalii despre ea pe Google.
Cei interesati pot lasa un "replay" la acest topic si il voi contacta eu in cel mai scurt timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }