Maine, Chimie...

marți, 12 iunie 2012
Offf...Maine am chimie si trebuie sa predau un portofoliu despre coroziune metalelor, s-ar putea sa fiu si ascultat ca imi mai trevbuie o nota si nu stiu ce asa, in fine inca nu m-am apucat de portofoliu pentru ca am fost ocupat cu reclamele blogului meu si n-a stiti si voi cum este, insa am sa il fac mai tarziu cand am timp. Am gasit mai devreme pe Referat.Ro sau ceva de genu un rezumat despre coroziunea metalelor si e foarte mult de scris.
Asa ca in seara asta mai putin cu postarile pe blog ca am de invat si de facut acel portofoliu.

1 comentarii:

Anonim at: 12 iunie 2012 la 08:21 spunea...

Bafta la chimie maine ;)

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }