Primul meu Blog Personal

luni, 11 iunie 2012
Ca sa incepem cu inceputul trebuie sa incepem intelegi? Ideea-mi de-a incepe propriul blog era de mult conceputa si iata ca am reusit sa duc acest concept la finish. Blogul inca trebuie slefuit pe unele parti care tin de aspect, dar pentru mine cel putin e important continul oferit cititorilor.
Incepem cu un intro despre mine, numele meu este Nicolae Andrei dar cred ca deja il stie multi dintre voi aflandu-l scriindu-l sau nimic cu un click de mouse.
Nu voi da mai multe detalii despre viata mea personala deoarece tin sa cred ca nu aceastea sunt importante.
Acum care-i treaba cu blogul? In primul rand trebuie sa stii prin ce se poate defini acesta. Un blog se defineste prin tema si autor. Tema aleasa de autor care are ca scop atragerea cititorilor asupra acesteia.
De exemplu un blog despre fotbal atrage iubitorii de fotbal sau un blog despre haine atrege iubitorii de haine. Blogul care-mi poarta numele va contine pe parcursul timpului lucruri ne/importante, lucruri de care unii dintre voi va ascundeti sau va e frica sa vorbiti, lucruri care pot sa para niste cacaturi aberante sau lucruri care iti starnesc atentiea.
Si asta e primul meu post de pe blog acesta fiin un intro a ce va urma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }