Pierde-vară

luni, 11 iunie 2012
"Cand viata-ti da lamai, fa limonada"
Oficial e vara, neoficial se apropie cu pasi uriasi, pentru mine mereu am simtit ca e vara atunci cand trebuie sa ma apuc sa-mi caut toate manualele prin toate partile  si sa incep sa intreb prin clasa cine are un manual de mata in plus, atunci simt ca totul se usureaza de pe umerii mei si oricum o iei, e vacanta. Noptile pierdute pana tarziu,  drumul cu autobuzul prin oras pe o caldura inabusitoare si pur si simplu dormitul alcatuiesc pentru mine vara propiru zisa.
Astept sa fac tot ce mi-am propus si astept sa stau la povesti pana rasare soarele impreuna cu prietenii mei, o seminta si o sticla de "suc de mere". Cum mi-a spus cineva drag, vara asta va fi bestiala, vor aparea lucruri neasteptate. Nu stiu ce vor fi aceste lucruri, dar sper sa ma uimesca. Important e sa nu ratezi nici o clipa si sa profiti de orice ocazie.
It will be legen...wait for it..dary

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }