O parere despre PES 2012

luni, 11 iunie 2012
Cum ziceam si in articolul in care am scris despre FIFA 12, ca voi juca si PES si imi voi spune parerea.
Ei bine am incercat si varianta full Pro Evolution Soccer 2012 si am ramas masca. Masca, nu ca m-am suprins jocul, defapt ma suprins prin acest nimic adus acestui joc. Practic cei de la Konami nu au adus nimic schimbat la joc.Tot ce am putut observa si ma fascineaza a fost modificarea la gameplay si comportamentul mai dur al portarilor. In rest nimic.Acelasi meniu,tracklist,mingii si echipe care nu au licente.
Jocul e bun, in orice caz e peste PES 2011, dar fata de rivalul FIFA, nu e.
Anul acesta FIFA mi-a placut mai mult ca PES. In anii trecuti FIFA a continuat ani la rand sa nu aduca nimic imbunatatit jocului insa de la FIFA 2011, au inceput sa faca treaba buna. Pe cand PES si ei au fost activi, iar capitolul grafica ne le pot aduce reprosuri.

Oricum imi pare bine ca imi ruleaza ambele jocuri si ca anul acesta ma pot bucura de ambele. Am sa joc si PES si FIFA. Pes pentru ca are echipe licentiate, grafica buna si cupe europene iar FIFA pentru ca e total schimbat si chiar imi place noua perspectiva.

2 comentarii:

Anonim at: 11 iunie 2012 la 23:00 spunea...

Eu in special joc PES datorita grafici si stilului cum este organizat PES decat FIFA. Dar totusi si FIFA ramane o oferta foarte buna.

Unknown at: 11 iunie 2012 la 23:21 spunea...

Eu jucam inainte foarte mult FIFA, dar de cand am descarca prima oara PES-ul a inceput mai mult sa imi placa decat FIFA

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }