Despre muzică

luni, 11 iunie 2012
"Muzica de calitate e prea buna ca sa apara la TV."
Din pura curiozitate m-am uitat si eu vineri la ditamai concertul de playback romanesc, ala de pe Music Channel. Am ramas masca si nici acum nu pot sa imi dau seama cum de poate un "artist" sa mearga in fata a mii de oameni si sa aiba Winamp-ul pe post de gura. Sincer asta mi se pare cea mai buna prostitutie muzica.
Mi-a placut de cei de la Okapi: au cantat, au luat premiul, au luat banii si au plecat. Fara nici un caca si kitsch.
Exista foarte putina muzica care apare la TV sau Radio si chiar se poate numi muzica si asta e vreo 15% din care 4-5% romaneasca si nici aceasta foarte dezvoltata.
Acum mai nou cum a intrat dubstep-ul DnB si toate de genu' intr-o mare masa de ascultatori se pare ca acum se gaseste si astfel de muzica la radio deci chiar nu o sa ma mire ci doar o sa ma scarbeasca daca o sa o vad pe Inna pe dubstep.
De ce nu poate fi muzica adevaratat ca cea de la radio/tv? Pentru ca toata muzica d genul e doar pentru bumti bumti, curu'gol si reclama le Pepsi care toate la un loc inseamna bani.
Muzica adevarata e cea care umbla din download in download, umbla prin castile oamenilor, prin boxe, youtube si radiouri de pe net.
Nu multi o sa fiti de acord cu mine, dar eu nu va opresc sa ascultati muzica sau  "chestia care nu se poate numi muzica".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }