Tu de ce ai blog ?

luni, 11 iunie 2012
Prin acest articol ma refer in mod special bloggerilor care detin un blog. Ca blogger pe langa alte activitatii mai ai o sarcina secundara, si anume: "scrisul pe blog".
Eu spre exemplu, am dobandit acest microb al bloggerilor de ceva timp si devin din ce in ce mai pasionat de aceasta munca. Mai tarziu am dat de blogul lui KaZ3 parca, de acolo am inceput sa inteleg ce se petrece cu blogurile si bigosfera. Si revenind la intrebarea de titlu, "Tu de ce ai blog?" o sa va raspunde pe scurt si la obiect. Ca orice persoana care are ganduri,visuri,ideii sau planuri, mie imi place sa impartasesc cu alti si sa primesc raspunsuri si parerile lor.
Niciodata nu m-am gandit sa imi fac un blog ca sa castig bani din aceasta, pentru ca stiu ca nu o sa ajung la sume mari cu care sa imi permit sa investesc in ceva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
body { background-image:url('http://www.elegantthemes.com/preview/Memoir/wp-content/themes/Memoir/images/bg.jpg'); background-repeat:repeat-x; }